Урок малювання "Основні та похідні кольори"1 клас

Тема. Основні та похідні кольори. Способи утворення похідних кольорів. Ознайомлення з прийомами користування фарбами, пензлями, палітрою
Орієнтовне тематичне завдання«Три веселих гноми» (акварельні фарби ).
Мета. Ознайомити учнів з основними кольорами, які існують в природі,
           навчити утворювати похідні кольори; розвивати навички кольорового
           вирішення малюнка,увагу, уяву, фантазію; удосконалювати вміння
           роботи з фарбами; виховувати охайність, акуратність.
Обладнання: Малюнок-ілюстрація до казки; репродукції картин,
                        малюнки-заготовки для розфарбовування; фарби,
                        пензлик, палітра.
Хід уроку.
I.                   Вступна частина.
1. Організація навчання. Перевірка наявності інструментів та матеріалів і правильне розміщення їх на парті.
II. Основна частина.
1.                  Актуалізація опорних знань.
-                     Що ми малювали на минулому уроці?
-                     Що нового ви дізнались на минулому уроці?
-                     Що таке «Лінія горизонту»?
-                     Який ще новий термін ми вивчили?
-                     Які основні завдання композиції?
2.                  Оголошення теми і завдань уроку.
Тема нашого сьогоднішнього уроку «Основні та похідні кольори ».
-                     Сьогодні ми маємо познайомитись з основними кольорами, які існують в природі;
-                     Навчитися утворювати похідні кольори;
-                     Будемо малювати акварельними фарбами  протягом одного уроку.
3.                  Пояснення нового матеріалу.
-                     Сьогодні ми з вами помандруємо в природу. Погляньте на ці дві картини і скажіть чим вони відрізняються. (Графіка і живопис). Який вам більше подобається? Чому? (Колір)
-                     Робота з репродукціями картин відомих художників.
-                     Робота з підручником (аналіз репродукцій картин, дитячих малюнків).
-                     Гра «Впізнай предметний колір». (Вчитель називає предмет, а діти з заплющеними очима називають колір). Огірок, вишня, баклажан, гарбуз, лимон.  Так вони мають різні кольори, проте основних кольорів лише три: червоний, жовтий та синій. Основні кольори не можливо отримати при змішуванні інших. Решта кольорів –похідні, вони утворюються при змішуванні двох основних кольорів.
-                     …..за допомогою яких всі художники і ми з вами зможемо написати будь-яку картину шляхом змішування, поєднання, розтягування кольорів.
4.                  Підготовчі вправи
(вправляння дітей в змішуванні кольорів)
5.                  Робота в альбомах
-                     Є багато художників, які виконують ілюстрації до різних казок, оповідань, літературних творів. Вони називаються художниками ілюстраторами. Розгляньте репродукцію картини  Р. Лідберг «Гноми з оленями».  Сьогодні ми з вами спробуємо стати художниками ілюстраторами і теж намалюємо гномів. (Педагогічний малюнок).
-                     Яку ви знаєте  казку про гномів? (Бесіда про казку.)
6.                  Послідовне виконання малюнка вчителем.
7.                  Практична діяльність учнів.
III.             Підсумок уроку.
1.                  Демонстрування та аналіз дитячих малюнків.
2.                  Робота з демонстраційним матеріалом.
-                     Які кольори є основні?
-                     Які похідні? Чому?
-                      Назвіть похідні кольори.
-                     Назвіть на яких предметах існує «предметний» колір? (наприклад  лимон – жовтого кольору.)


Немає коментарів:

Дописати коментар