Тема. Основні та похідні кольори. Способи утворення похідних кольорів. Ознайомлення з
прийомами користування фарбами, пензлями, палітрою
Орієнтовне тематичне завдання: «Три веселих
гноми» (акварельні фарби ).
Мета. Ознайомити
учнів з основними кольорами, які існують в природі,
навчити
утворювати похідні кольори; розвивати навички кольорового
вирішення
малюнка,увагу, уяву, фантазію; удосконалювати вміння
роботи
з фарбами; виховувати охайність, акуратність.
Обладнання: Малюнок-ілюстрація
до казки; репродукції картин,
малюнки-заготовки
для розфарбовування; фарби,
пензлик,
палітра.
Хід уроку.
I. Вступна
частина.
1. Організація
навчання. Перевірка наявності інструментів та матеріалів і правильне розміщення
їх на парті.
II. Основна частина.
1. Актуалізація
опорних знань.
- Що
ми малювали на минулому уроці?
- Що
нового ви дізнались на минулому уроці?
- Що
таке «Лінія горизонту»?
- Який
ще новий термін ми вивчили?
- Які
основні завдання композиції?
2. Оголошення
теми і завдань уроку.
Тема нашого сьогоднішнього уроку «Основні та
похідні кольори ».
- Сьогодні
ми маємо познайомитись з основними кольорами, які існують в природі;
- Навчитися
утворювати похідні кольори;
- Будемо
малювати акварельними фарбами протягом одного уроку.
3. Пояснення
нового матеріалу.
- Сьогодні
ми з вами помандруємо в природу. Погляньте на ці дві картини і скажіть чим вони
відрізняються. (Графіка і живопис). Який вам більше подобається? Чому? (Колір)
- Робота
з репродукціями картин відомих художників.
- Робота
з підручником (аналіз репродукцій картин, дитячих малюнків).
- Гра
«Впізнай предметний колір». (Вчитель називає предмет, а діти з заплющеними очима
називають колір). Огірок, вишня, баклажан, гарбуз, лимон. Так вони
мають різні кольори, проте основних кольорів лише три: червоний, жовтий та
синій. Основні кольори не можливо
отримати при змішуванні інших. Решта кольорів –похідні, вони утворюються при змішуванні двох основних
кольорів.
- …..за
допомогою яких всі художники і ми з вами зможемо написати будь-яку картину
шляхом змішування, поєднання, розтягування кольорів.
4. Підготовчі
вправи
(вправляння дітей в
змішуванні кольорів)
5. Робота
в альбомах
- Є
багато художників, які виконують ілюстрації до різних казок, оповідань,
літературних творів. Вони називаються художниками ілюстраторами. Розгляньте
репродукцію картини Р. Лідберг «Гноми з
оленями». Сьогодні ми з вами спробуємо стати художниками
ілюстраторами і теж намалюємо гномів. (Педагогічний малюнок).
- Яку
ви знаєте казку про гномів? (Бесіда про казку.)
6. Послідовне
виконання малюнка вчителем.
7. Практична
діяльність учнів.
III. Підсумок
уроку.
1. Демонстрування
та аналіз дитячих малюнків.
2. Робота
з демонстраційним матеріалом.
- Які
кольори є основні?
- Які
похідні? Чому?
- Назвіть
похідні кольори.
- Назвіть
на яких предметах існує «предметний» колір? (наприклад лимон –
жовтого кольору.)
Немає коментарів:
Дописати коментар