Сценарій виступу агітбригади
“Ми за здоровий спосіб життя”
“Ми за здоровий спосіб життя”
Мета: надати знання про здоров’я,
здоровий спосіб життя, фактори, що впливають на формування здоров’я;
сформувати усвідомлення
цінності здоров’я як основи для успішної реалізації життя;
напрацювати уміння та навички
для реалізації здорового способу життя, протистояння спокусі та соціальному
тиску.
(Учні
під музичний супровід виходять на сцену по черзі, говорячи свої слова)
1.учень У нашому
житті є дуже цінна річ!
2.учень І звуть
її « здоров’я»!
3.учень Якщо
його не вберегти, тоді чекай біди!
4 учень А наша
ціль сьогодні до тебе правду донести!
5 учень Про
збереження здоров’я!
6 учень
Про спорт та та щастя відчуття!
7 учень Про
найважливіше у житті ! Дізнаєшся сьогодні ти!
Всі учні говорять разом: Ми разом! Ми
команда! Ми як одна родина!
(Разом) Наш девіз завжди незмінний
: «Здоров’я - найцінніший скарб людини, то бережи його завжди,то бережи його
щоднини!»
1 учень Ми часто чуємо про те,
якої шкоди завдає організму тютюн, алкогольні напої,
наркотики.
2 учень Не завжди знаємо, що треба
робити, щоб не захворіти на СНіД чи гепатит .
3 учень Є багато речей, які
мають важливе значення для нашого здоров’я!
4 учень Це гігієна та
спорт,правильне і здорове харчування!
5 учень Мужність, відвага,
здоровий глузд –запорука гарного самопочуття!
1.учень Хто здоров”я не цінує,
В того вибору нема:
Або він життя змарнує,
Або те його злама.
2.учень Ну, а хто здоров”ям
важить,
До краплинки зберіга,
Той вам з радістю покаже,
Де черпається снага!
(Учні по черзі говорять лозунги по
черзі)
1.учень Краще спорт, а ніж хвороби!
2.учень Лінь бори - живи у русі!
3.учень Сум ніде не
допускай, немає місця тузі!
4.учень Кожна людина вранці
повинна робити зарядку для гарного самопочуття і міцного здоров’я!
5.учень Можливо, хто не знає рухів, тоді ми вам допоможемо!
(Учасники виконують танець у
спортивному стилі) під пісню « Делайте зарядку»
6.учень Ніколи не сумуй! Про щастя
й радість пам’ятай!
7.учень Сміх – це також запорука здоров’я!
7.учень Сміх – це також запорука здоров’я!
(учні розказують гуморески)
1.учень «Порада»
Звітує лікар молодий
Старому ветерану:
– Прийшов до мене хворий,
Бухикає і виглядає препогано.
– То й що? – та я йому порадив свій секрет:
Від кашлю не палити сигарет,
А перейти палить лише махорку –
А він все кашляє.
– Ну що ж, – заввідділом сказав,
– То припиши йому касторку.
Повір, порада не погана,
Відразу ж хворий кашлять перестане.
Старому ветерану:
– Прийшов до мене хворий,
Бухикає і виглядає препогано.
– То й що? – та я йому порадив свій секрет:
Від кашлю не палити сигарет,
А перейти палить лише махорку –
А він все кашляє.
– Ну що ж, – заввідділом сказав,
– То припиши йому касторку.
Повір, порада не погана,
Відразу ж хворий кашлять перестане.
2.учень «Консіліум»
Зібралась на консіліум лікарня,
Щоб вирішить одне питання:
Є хворий, ліжко, ліки є…
– Колеги, будем лікувати,
Чи хай ще може поживе?
Щоб вирішить одне питання:
Є хворий, ліжко, ліки є…
– Колеги, будем лікувати,
Чи хай ще може поживе?
(Учні розказують вірш «Здоров’я»)
1.учень Здоров’я –для людини скарб
великий
Найбільша цінність у житті.
Найбільша цінність у житті.
2.учень Як є здоров’я все
чудово,
Можливість є йти до мети.
Можливість є йти до мети.
3.учень Тоді і сонце гарно сяє,
радіє тіло і душа,і все здається до снаги.
Тоді людина є щаслива.
Тоді людина є щаслива.
4.учень Немов на скрипці серце грає,
Й чарівність світу відчуває.
Й чарівність світу відчуває.
5.учень Для неї в хмурість – дні ясні.
Вона всі труднощі долає
Вона всі труднощі долає
6.учень Вона – здорова! Це все
прекрасно,
Бо їй нічого не болить.
Бо їй нічого не болить.
7.учень Вона добро творить готова.
І все чудово ! То треба жить!
І все чудово ! То треба жить!
(Учні розказують вірш «Бережи здоров’я)
1.учень Хто здоровий, той сміється,
Пісня радісна лунає.
Він ніколи не здається,
Бо у серці мужність має.
Пісня радісна лунає.
Він ніколи не здається,
Бо у серці мужність має.
2.учень Хто здоровий, той не тужить,
Бо немає місця тузі.
Він хороший, вірно дружить,
І повсюди в нього друзі.
Бо немає місця тузі.
Він хороший, вірно дружить,
І повсюди в нього друзі.
3.учень Хто здоровий, той багатий —
Величезний скарб тримає.
З добрим серцем, не пихатий,
А в душі він сонце має.
Величезний скарб тримає.
З добрим серцем, не пихатий,
А в душі він сонце має.
4.учень Хто здоровий, той працює,
Вчиться радісно й завзято.
Він співає і танцює
Й кожен день у нього свято.
Вчиться радісно й завзято.
Він співає і танцює
Й кожен день у нього свято.
5.учень Хто здоровий — скрізь встигає,
Дух і сила є у нього.
Він чудове тіло має
Й завжди добре все в такого!
Дух і сила є у нього.
Він чудове тіло має
Й завжди добре все в такого!
Конкурс
стіннівок «Ми за здоровий спосіб життя» (між командами)
(Учасники по черзі говорять заключні
слова)
1.учень На останок побажаєм
всім здоров’я і наснаги!
2.учень Слова ви наші пам’ятайте і про спорт не забувайте!
3.учень Бо хвороби по всяк час підступом чатують!
4.учень Лише завзятість, сила волі !
Разом Вас від бід врятують!
2.учень Слова ви наші пам’ятайте і про спорт не забувайте!
3.учень Бо хвороби по всяк час підступом чатують!
4.учень Лише завзятість, сила волі !
Разом Вас від бід врятують!
Класна година: "Ти
в природі і природа в тобі"
Мета: формувати у дітей уявлення
про природу як живий організм; вчити бачити красу світу; спонукати до
спілкування з природою без завдання їй шкоди; формувати відповідальне ставлення
до навколишнього світу: виробляти правила безпечної поведінки в лісі, на
водоймі; прищеплювати почуття любові, вдячності до природи.
Музичний
супровід: «Пісня про земну красу» - слова В. Суслова, муз. – Я. Дубровіна
(відео)
ХІД
ЗАХОДУ
Вчитель.
Все, що оточує нас і не зроблене руками людей, — природа. Природа дає все
необхідне для життя людини: їжу, воду, повітря. Вона є джерелом натхнення для
художників, письменників, композиторів. Недарма природу називають ненькою. Всі
ми — діти природи, та не всі однаково добрі до неї. Природа потребує постійної
уваги, турботи, охорони. Ми повинні берегти природу, охороняти її багатство.
Сьогодні у нас незвичайне
заняття. Я хочу вам подарувати годину милосердя і спостережливості.
Епіграф
На землі, у домі
вселюдському —
Протиріч і негараздів
тьма.
Будьте, люди, обережні в
ньому!
Іншої домівки в нас нема!
Земля не належить нам. Це
ми належимо їй!
1-й
учень
І пташка, і метелик, і
людина
Сплелися у вінок.
Ім'я йому — Життя.
Одна у них
Земля, одна родина,
І вічність в них одна, і небуття.
Вчитель.
Земля — наш дім. Можливо, це єдина планета, на якій існує життя у Всесвіті.
Хіба не заслуговує вона нашої любові? Але на сьогодні ми маємо значну кількість
свідчень про те, що людина не є бережливим господарем, а є самовпевненим
землевласником.
2-й
учень
Усіх людей ми закликаєм:
Нащадкам збережіть
природу,
Її степи, ліси, джерельну
воду,
Дерева не рубайте, не вбивайте звіра,
І у природи буде хай
довіра,
Що не заподієте ви зла їй,
Своїй колисці, матері
своїй.
Вчитель.Екологія — це наше
здоров'я і довголіття, наше щасливе майбутнє!
Всі ми — діти землі і
неба.
•
3-й
учень
Всі, хто маленький, хоче
рости!
Чисте повітря й водичку нам треба,
Просить з нас кожен — і я,
і ти.
Хочемо ми, щоб сонце
світило!
Хочемо ми, щоб поле родило
І щоб навколо квіти росли.
Хочемо, хочемо, хочемо ми!
• Щоб зберегти
природу, потрібно її знати і любити.
• Будь до
природи уважним, і вона обов'язково тобі віддячить!
• Пам'ятай!
Людина — частина Природи. Знищуємо природу — знищуємо самих себе.
4-й
учень
Дерево, трава, і
квітка, й птахи
Не завжди зуміють
захиститись.
Якою будуть знищені вони —
На планеті ми залишимось
самі.
ЛИСТ ЗДОРОВ'Я
Ми — птахи, звірі, рослини
— звертаємося до вас, діти, за допомогою. Нам загрожує небезпека: забруднення
повітря та води, знищення всього живого на землі! Якщо ви не виконаєте
завдання, які знаходяться в цьому конверті, тоді все живе може загинути!
Вчитель.
Ну що ж, діти, допоможемо?
Перше завдання — загадки.
• Без чого дорослі та діти
не можуть прожити? (Без їжі, води, повітря)
• Що не можна
набрати у сито? (Воду)
• А у що не можна
набрати води? (Сито)
• Як називається
транспорт, який рухається по воді? (Водний)
» Друге завдання —
продовжити прислів'я
• Без води —
... (не туди і не сюди).
• Лід і вода —
... (брат, і сестра).
• Скільки сніг
не лежатиме, а... (розтаватиме). Чому? .
• Весна багата... (водою).
Конкурс «Розминка»
• Тварини є
частішою живої чи неживої природи?
• Тварини, які
самостійно здобувають їжу, влаштовують житло, виводять дитинчат, називаються
дикими чи свійськими?
• Тварини, яких людина
розводить і використовує в домашньому господарстві, називають дикими чи
свійськими?
До тварин належать: квіти,
гриби, лисиця?
• Горобці,
галки, ворони — це птахи, які відлітають чи зимують?
• Яка з пташок
перелітна: ластівка, сорока, ворона?
• Собака, кіт,
білка — яка з цих тварин зайва? І чому?
• Хто із цих тварин
змінює хутро: ведмідь, заєць чи вовк? І чому?
• Яка із цих пташок
не має гнізда: ластівка, лелека, зозуля?
• Які із них квітів
перші квітнуть: підсніжник, конвалія, тюльпан?
Кросворд
— Спробуйте уявити себе
мешканцями лісу. Це допоможе вам упоратися з цікавими завданнями кросворду. А
коли ми його розгадаємо, то дізнаємося про найдорожчий і найцінніший скарб у
світі.
1. Це весняний
ранній птах, називається він... (шпак).
2. За вікном сніжок,
піднялася віхола, та не страшно птахові, що сидить під - стріхою. (Горобець)
3. Хитра кума
сліди замела. (Лисиця)
4. Вправні
будівельники майструють дашок із соснових голок. (Мурахи)
5. Я найперша
квітка в гаю, синім цвітом зацвітаю. (Пролісок)
6. Влітку
наїдається, взимку відсипається. (Ведмідь)
7. Білі дзвіночки висять,
гойдаються, як вони називаються? (Конвалія) Ключове слово: природа.
— То який найдорожчий
скарб у світі?
Правила поведінки на природі
«Буду я природі другом»
1) Не ламай гілля
дерев і кущів:
2) не зривай у лісах
та на лугах квітів;
3) не лови
метеликів, джмелів, бабок та інших комах;
4) не руйнуй
мурашники:
5) не лови диких
тварин і не принось їх додому;
6) не залишай вогонь
у лісі;
7) не галасуй у
лісі.
5-й
учень
Невже в майбутньому на
світі
Не будуть квітнуть дивні
квіти?
Конвалії й фіалки ніжні,
І вісник березня —
підсніжний?
1-й
учень
Невже ми більше не
побачим,
Як сон-трава росою плаче?
Троянда степу, квітка мрії
Жар-цвітом землю не
зігріє?
Ми всі — господарі
природи,
Тож збережемо її вроду!
Цікаво
знати!
У
1848 році було створено Міжнародну Червону книгу, куди заносяться усі рослини і
тварини, яким загрожує зникнення.
У
1982р. Закон про Червону книгу було прийнято в Україні. Сьогодні до неї
занесено понад 800 видів рослин і тварин з метою їхньої охорони і збереження.
2
учень
Послухай,
як струмок дзвенить,
Як
гомонить ліщина.
З
тобою всюди кожну мить
Говорить
Україна!
Послухай,
як трава росте.
Напоєна
дощами,
І як
веде розмову степ
З
тобою колосками.
Послухай,
як вода шумить,
Дніпро
до моря лине.
З
тобою всюди кожну мить
Говорить
Україна!
3
учень
Світ
прекрасний навколо тебе-
Соце
ясне і синє небо.
Птахи,
звірі, гори і ріки –
Нехай
він буде таким навіки.
Нехай
людина добро приносить,
Бо
світ навколо любові просить.Конкурсна програма до дня збройних сил України.
На класній годині у 3 класі відбувся виховний захід «День збройних сил України», метою якого було створення атмосфери свята, розповіді учням про традиції святкування Дня Збройних Сил України. Було проведено такі конкурси як: «Збери слово», «Лівооооо…РУЧ!!!», «Черговий кухар», «Медсестри». Захід був пізнавальний, веселим, цікавим і різноманітним. В кінці уроку троє учнів отримали символічні медалі і весь клас отримав солодкі подарунки.
Немає коментарів:
Дописати коментар